حیف ک اینجا حق کپی رایت نداریم وگرنه از شاهین شکایت میکردم ک چرا بدون اجازه ی من از تیکه کلامم استفاده کرده! حروم حلال هم حالیش نمیشه که فتوا بدیم حرامش کنیم! جناب خان که اسممو دزدید کاری نکردم دیگه این که فقط یه اصطلاح ناقابله!...