
حیف ک اینجا حق کپی رایت نداریم وگرنه از شاهین شکایت میکردم ک چرا بدون اجازه ی من از تیکه کلامم استفاده کرده! حروم حلال هم حالیش نمیشه که فتوا بدیم حرامش کنیم! جناب خان که اسممو دزدید کاری نکردم دیگه این که فقط یه اصطلاح ناقابله!...
ادامه مطلب
بچه که بودم فکر میکردم زندگی روی قشنگ هم داره. بچه بودم و نفهمیدم دوران زشت بچگی قشنگ ترین روی زندگیه. بچه های پاک روح های لطیفی که روز به روز بیشتر در کثافت فرو میریم. یه روز بزرگترین غم دنیا نگاه تحقیرآمیز آدماست و یه روز... بزرگ که میشی دردای قبلیت فراموش نمیشه، اما انقدر دردات زیاد و بزرگ میشه که دیگه قبلیا به چشم نمیان....
ادامه مطلب